vrijdag 17 januari 2014

De kerststal is af!


Het heeft even geduurd voordat ik deze blog maakte en de kerststal is ook al enige tijd af. Het was iets meer werk dan ik had verwacht, maar het resultaat mag er zijn! Mijn zoontje is er in elk geval blij mee en speelde er regelmatig mee. Nu ligt het opgeborgen bij de kerstspullen te wachten op volgend jaar.





Volgend jaar ga ik er denk ik nog een os bij haken. Daar was geen patroon van, maar je kunt bij het patroon van de ezel wat kleine aanpassingen doen en dan lijkt het al snel op een os. Ook ga ik er volgend jaar lichtjes in hangen en de krat een likje verf geven.

Hier nogmaals de link naar het patroon van Inge.

1 opmerking:

  1. mooi blogje ik vondt u via andere bloggers...ik zal zeker meer bezoeken en lezen...

    BeantwoordenVerwijderen